Sponsorer & avtal

Ett stort tack till alla våra samarbetspartners! Utan er hade kanske inte vår verksamhet kunnat se ut så som den gör idag. Som en kick-back vill vi här tydliggöra er insats.

I dagsläget har vi inga aktiva sponsoravtal.

Om du sluter ett sponsoravtal med oss – hjälper vi ditt företag att bli synligt! Vill du vara med och trycka din logga på vår stora väggbanderoll? Syns då av såväl alla medlemmar, föräldrar vid barnträning, och alla besökare på våra events. Vill du bli synlig i digitala medier? Vi arbetar aktivt med bilder och filmer på både Instagram och Facebook och har god spridning. När vi lanserar event skapar vi långa, välarbetade kampanjer med mycket exponering och interaktioner. Vill du att din logga ska synas i en sådan kampanj? När du sluter ett sponsoravtal med oss blir ditt företag en del av ett Griffin narrativ som premierar barn och ungdomsidrott, träning, hälsa och hur kul det är att träna tillsammans. Kontakta oss!

Avtal

Vi har några samarbetsavtal. I några fall för att få in lite extra pengar till vår verksamhet, i andra fall för att kunna erbjuda våra medlemmar rabatter mot uppvisande av sitt digitala medlemskort. Intresserad av ett samarbete? Kontakta oss!

Flügger färg

Som medlem får du 20% rabatt på alla köp hos Flügger Färg på Traktorvägen 4 i Lund. Vi som förening får också en kickback på 5% så förutom att du får ett bra pris stödjer du också verksamheten.

Gräsroten

Griffin Martial Arts | Vallkärravägen 16C, 226 51 Lund | dojo@griffinmartialarts.se | Org no 802518-9583