K.J.F.
Griffin Martial Arts är medlemmar av KJF (Ko Ryu Jujutsu Federation) och vår huvudinstruktör Jens Högsander är organisationens svenska representant.

KJF är en organisation som är till för varje utövare av Budo, för att bibehålla, stötta och sprida de representerade arterna. KJF anser att Jujutsu är modern av all Budo. Alla instruktörer i organisationen är kvalificerade och certifierade Budo-utövare, erkända av KJF.

Alla medlemmar och instruktörer skall kunna både ge och ta av den samlade kunskapen.

Varje representerad stil har en (Grand) Master. KJF är en federation som ger möjligheter för budo-utövare att utveckla sina färdigheter och ge erkännande till de som passionerat utövar sin stil och driver på sin egen, och andras, utveckling!

För individuellt- eller klubbmedlemsskap, kontakta Griffin.

KJF´s högkvarter finns att besöka på internet. www.jujutsu-federation.com
Jens Högsander & President/Founder Krishna Gopal 10 Dan
Medlemskap KJF- Individuellt