M.A.A.S.
Griffin Martial Arts är medlemmar av M.A.A.S. (Martial Arts All Styles). Organisationen grundades av legendariske (Grand Master) Brian Dossett från England som varit en betydande och aktiv kraft inom Budo i över 50 år. Organisationens syfte är att samla Budoutövare och instruktörer för att tillsammans skapa förutsättningar för att sprida och dela sina kunskaper och tillsammans kunna ge organisationens medlemmar en legitim och kompetent certifiering i sitt utövande av Budo.

M.A.A.S erkänner Griffin Martial Arts system och träningsmetoder, och vår huvudinstruktör Jens Högsander representerar organisationen som Kancho för hela Skandinavien. Andra representanter för M.A.A.S. i Skandinavien är Martin Stolpen Thomsen (Danmark), Sami Koivumäki (Finland) samt Rune Eines (Sverige).

Högre grader och instruktörscertifikat utfärdas av M.A.A.S Technical Board vid internationella läger och/eller samlingar efter tekniks prövning och uppvisad lämlighet.

Griffin Martial Arts tränar Ju-jitsu med starka influenser av Grand Master Dossett´s egen stil “Spirit Combat” där flera element av både mjukare och hårdare träning tillämpas på alla nivåer i systemet.

M.A.A.S accepterar individuella medlemskap eller anslutning av klubb/dojo. Kontakta Griffin för mera information och detaljer!

För M.A.A.S Headquarters hemsida, se: www.maas.co.uk eller Facebook
Vi jobbar aktivt tillsammans med Grand Master Jim Cockram, World Coordinator MAAS international
Medlemskap MAAS - Individuellt
Medlemskap MAAS - Klubb